Black Friday este foarte aproape, iar fiecare dintre magazinele online își pregătește promoțiile pentru unul dintre cele mai relevante evenimente de cumpărături din an. În această eră digitală, ceea ce te poate face să ieși în evidență și să îți crești vânzările este tehnologia, folosită inteligent. 

Două astfel de soluții tehnologice, Link2Pay și web2sms, îți oferă o combinație câștigătoare pentru a avea un impact substanțial în acest Black Friday. Cele două soluții îți permit să rulezi mai multe tipuri de promoții care să crească vânzările. 

Cea mai bună parte? Nu ai nevoie de implementare! 

Numărătoarea inversă a început! 

Fear of Missing Out sau FOMO (Frica de A Nu Rata Oportunitatea) este una dintre metodele cele mai bune pentru a impulsiona vânzările în timpul Black Friday. Prin web2sms este perfect pentru a trimite numărători inverse pentru diverse de categorii pe care vrei să le promovezi în timpul acestei perioade. Prin Link2Pay le oferi oportunitatea clienților tăi să profite la maximum de promoțiile tale și să cumpere într-un timp mult mai scurt. 

Flash Sale limitat!

Black Friday este sinonim cu oferte limitate, atât de stoc, cât și de timp, iar prin flash sale reușești să scoți în evidență ambele calități ale Black Friday-ului. Tot ce ai nevoie este de un produs pe care clienții tăi îl vor și de un mediu în care să transmiți informația, sigur și instant, care cu siguranță nu este ignorat. 

Cum te ajută Link2Pay pentru un Flash Sale? Link2Pay îți simplifică procesul de plată și clienților tăi le este mult mai ușor să achite. Mai ales că nu trebuie să implementezi tehnic soluția pe website.

Cum te ajută web2sms pentru un Flash Sale? Dacă ai propria bază de date, atunci le poți trimite un SMS prin care să-i informezi că urmează un moment important de vânzări, limitat de stoc și timp. Rezultatul? O creștere sigură în vânzări și, cu produsele sau serviciile potrivite, îi vei face pe clienți să revină. 

Nu rata produsele din coș! 

Una dintre problemele cu care te confrunți este faptul că ai clienți care abandonează procesul de cumpărare chiar înainte de checkout. Dacă ai datele lor de contact, le poți trimite un mesaj personalizat prin web2sms. Scopul este să le reamintești clienților de produsele pe care și le doresc, în timp ce le aduci la cunoștință de faptul că oferta este limitată. Prin intermediul Link2Pay clienții tăi vor avea acces instant la pagina de plată pentru a finaliza procesul de plată. 

Încearcă aceste produse!

Black Friday este momentul perfect pentru a face cross-selling și chiar upselling clienților care deja au achiziționat de la tine. Ce ai nevoie: analiză rapidă a produselor deja vândute, datele și acordul clienților de a primi mesaje de marketing. 

Spre exemplu, vinzi biciclete și vezi că ai avut clienți care ți-au cumpărat biciclete în categoria 7-10 ani. Orice părinte, vrea să îi ofere copilului experiențe cât mai frumoase, în siguranță. Așadar, poți crea o bază de date cu cei care au cumpărat biciclete în această categorie și să le trimiți un mesaj prin care să-i anunți că ai cască de protecție la discount preferențial, limitat de timp și stoc; și tot ce trebuie să facă este să apese pe link-ul din mesaj pentru a achiziționa produsul. 

Ia în considerare faptul că de Black Friday clienții tăi caută cele mai bune oferte pentru produsele pe care și le doresc deja. Ceea ce te diferențiază este când ieși în evidență cu ofertele tale. Link2Pay și web2sms sunt un duo dinamic ideal pentru afacerile de orice mărime pentru a-și promova ofertele de Black Friday; fără nevoie de implementare tehnică. Fie că ai flash sales, discount-uri exclusive, cross-selling sau vrei să creezi FOMO, aceste două soluții îți oferă tot ce ai nevoie, la costuri avantajoase. 

Bonus

Iată câteva tipuri de mesaje și exemple pe care le poți folosi în comunicarea ta, în această perioadă. 

Tipul de mesajDescriereExemplu de folositImpact 
ConcisVrei să ai un mesaj foarte scurt și concis.Flash sale: 50% reducere pentru următoarele 24 de ore! Cumpără acum: [LINK]Mesajul este citit foarte rapid și ușor de înțeles.
UrgențăÎncurajează-ți clienții să aibă o acțiune imediatăUltima șansă! Produsele din coșul tău de cumpărături sunt disponibile doar o oră! Finalizează cumpărăturile: [LINK]Creezi un sentiment de urgență.
PersonalizareDacă poți, include detalii personale Bună, Ana! Produsele tale din wishlist sunt la reducere în această perioadă. Profită acum: [LINK]Crești relevanța mesajului pentru cititor.
Call to action (CTA)Creează o nevoie de acțiuneNu aștepta! Pentru următoarele două ore ai livrare gratuită la produsele din coș: [LINK]Instrucțiunile clare cresc conversiile.
ExclusivitateOferte care fac destinatarul să se simtă specialÎți oferim șansa să vezi noile produse înaintea tuturor. Ai un discount de 15% pentru comenzile peste 250 RON: [LINK]Creezi un sentiment că destinatarul este special